het ontstaan van de 4 daltons

Het is half oktober 2014 wanneer 4 compleet verschillende ambitieuze mannen, met totaal verschillende achtergronden, starten aan de strategische marketing opleiding NIMA-C. Opleider SRM deelt, op basis van postcodes, subgroepen in. Roel, Björn, Merijn & Frans komen bij elkaar in de groep terecht.

Eind oktober volgt een intensief studieweekend in het bosrijke Wolfheze. Iedere groep krijgt dezelfde pittige strategische case ter voorbereiding. Het resultaat is verbluffend. De 4 jonge mannen hebben hun visitekaartje tijdens dat weekend duidelijk afgegeven.

Een studieweekend later in januari borrelt (letterlijk) het idee op om deze unieke band te continueren. Echter niet met een standaard etentje meerdere keren per jaar, nee, in de vorm van studiegerelateerde projecten.

Daarmee zijn De 4 Daltons geboren. 4 mannen met unieke achtergronden en inzichten, allen strategisch hoog opgeleid en actief in een andere branche. 4 mannen met een dijk aan kennis en ervaring. 4 mannen met gezamenlijk een heel groot kwalitatief netwerk. 4 Daltons die uw organisatie vooruit gaan helpen.