4daltons_3.jpg
Profielfoto_RoelHelleman_zwartwit_16-8-15_bijgesneden-webcompr..jpg
Björn 004 bewerkt kleur-half.jpg
Profielfoto Merijn_zw..jpg
Profielfoto Frans vd Biezenbos bijgesneden_zw.jpg
4daltons_3.jpg

De mannen


Leer ze kennen.

SCROLL DOWN

De mannen


Leer ze kennen.

De mannen achter De 4 Daltons kwamen op elkaars pad terecht tijdens hun studie NIMA-C van SRM. De Amsterdamse opleider verdeelden alle NIMA-C deelnemers in subgroepen op basis van hun postcode. Vanaf dag 1 was er een enorme chemie in de groep van Roel, Björn, Merijn en Frans. Leer ze hieronder beter kennen.

Profielfoto_RoelHelleman_zwartwit_16-8-15_bijgesneden-webcompr..jpg

Roel Helleman


De rockende Dalton

Roel Helleman


De rockende Dalton

Roel Helleman

Roel (1985) is de kleinste Dalton en in het dagelijks leven commercieel directeur bij DB+. In zijn vrije tijd rockt hij er lekker op los met zijn eigen band. Verder heeft Roel een grote zwak voor Alfa Romeo en is fan van Feyenoord.

Zowel in werk als privé is Roel altijd in voor een geintje. Hij is absoluut een gezelligheidsdier. In alles dat hij doet is hij gedreven en zet hij zich voor 100% in. Roel is kritisch en legt de lat hoog waardoor de kwaliteit van zijn werk van hoog niveau is. Creativiteit is aan hem besteed, hij pakt het net wat anders aan dan de gemiddelde persoon wat voor verrassende uitkomsten kan zorgen. Een uitdaging gaat hij niet uit de weg en wordt met beide handen aangepakt. In complexe, onoverzichtelijke zaken, weet Roel de kern eruit te halen en de hoofdlijnen voor ogen te houden.  Dit alles om uiteindelijk tot een uitmuntend resultaat te komen.

Roel in een notendop:

- Gedreven & kritisch
- Creatief
- Niet bang om in het diepe te springen
- Oprecht geïnteresseerd
- Pragmatisch 
- Kernachtig
- Doet graag anders
- Meer generalist dan specialist

 

Björn 004 bewerkt kleur-half.jpg

Björn Six


De ondernemende Dalton

Björn Six


De ondernemende Dalton

Björn six

Björn (1982) wordt door vrijwel iedereen ‘Six’ genoemd. Six bewandelde niet het gebruikelijke pad in de vorm van studeren, maar belandde in 2000 tussen de pakken bij een succesvol familiebedrijf. Hij werd, zakelijk én privé, gevormd door rasondernemer en leermeester Nol Hendriks middels een harde leerschool. Hier werd commercieel DNA aangebracht en leerde Björn alle kneepjes van het retail vak.

In 2005 kwam een 2e leermeester op zijn pad in de vorm van Gabriël Augustijn. Dé ambassadeur voor ondernemerschap en koning, nee keizer, in het out of the box denken en handelen. Samen lanceerden ze een retail-food to go formule en Six ontdekte de betekenis van een rakeling. Hij herpakte zich, onthield alle wijze lessen van Gabriël en bedacht nieuwe concepten.

Vandaag de dag voegt Six op strategisch / marketing vlak waarde toe aan diverse bedrijven, meet hij part-time maatpakken op voor een select gezelschap mannen en is hij (business model canvas) trainer bij diverse onderwijs instellingen. Daarnaast is hij eigenaar van een MKB Academie. Een internationaal zakenman omschreef hem ooit positief als “He’s from the streets”. Six ziet ondernemen als één van de mooiste dingen die er zijn.

wordt blij van:

- Ondernemende mensen
- Samen de koers uitzetten
- Business Model Canvas
- De bossen rondom Zeist
- Een prachtig colbert op maat
- Formule 1 (ook 5 uur 's ochtends)
- Espresso als ontbijt
- Boris de kat en Netflix
(vaak ook gecombineerd)

Profielfoto Merijn_zw..jpg

Merijn van Kats


De analytische Dalton

Merijn van Kats


De analytische Dalton

Merijn van kats

Merijn (1985) is een business development professional en werkzaam voor één van de grootste online retailers van Nederland. Hij combineert moeiteloos excellente analytische en sociale vaardigheden met een hands on aanpak. Merijn heeft ervaring met technologische omgevingen in telecom (T-Mobile), financiële sector (Rabobank, VODW) en e-commerce (bol.com).

Verder is Merijn fan van Ajax (wat natuurlijk botst met Dalton Roel) en doet aan zaalvoetbal. Ook wordt hij blij van prachtige verre reizen. Merijn is afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en in het bezit van het NIMA C-diploma.

Interesses en specialismes:

- Technologie
- Business development
- Big data
- Pricing
- E-commerce

Profielfoto Frans vd Biezenbos bijgesneden_zw.jpg

Frans van den Biezenbos


De verbindende Dalton

Frans van den Biezenbos


De verbindende Dalton

Frans van den biezenbos

Frans (1979) is de langste Dalton en een doener die graag contact maakt. Hij is communicatief op alle niveaus, relativerend, enthousiast, gemotiveerd, ambitieus en leergierig. Daarnaast is Frans creatief en gaat ook hij een uitdaging niet snel uit de weg. Frans bevindt zich graag in een dynamische werkomgeving, waar ruimte is voor eigen initiatief en innovatie. Zowel in zijn werk als privé is aandacht voor de mens erg belangrijk. Hij is erg goed in het verbinden van mensen, ook binnen De 4 Daltons.

Lastige materie vertalen in duidelijke taal en het signaleren van ontwikkelingen in de markt en deze vertalen in producten, diensten of systemen maakt Frans blij. Het beter maken van mensen in datgene wat ze doen of wat ze willen gaan doen, geeft tevens veel voldoening. Of dat nu is middels coaching, opleiding of anderszins is niet de hoofdvraag; Het resultaat in hun dagelijkse praktijk is dat wel.

Mooie producten en/of diensten die er echt toe doen is Frans zijn drive, met als resultaat tevreden klanten die er weer enthousiast mee aan de slag gaan in hun dagelijkse praktijk. Frans is in het dagelijks leven senior manager.

Ingrediënten Frans:

- Geboren teamspeler
- Focus op resultaten
- Ambitieus
- Klant- en servicegericht
- Eerlijk en loyaal
- Breed gevoel voor humor
- Houdt van uitdagende projecten